igår, yesterday, hier

Hola mi amigos! Linnea, och även er andra, jag har hittat en resa till Kanarieöarna som skulle gå på mindre än 5000/skalle + frukost och transfer, how sweet?! Jag vill bara informera om detta, man blir ju lite sugen alltså. Nu har jag lagt undan lite pengar, har verkligen bestämt mig, jag ska åka!

Sedan har jag bestämt mig för en annan grej, men håller det hemligt tills det verkligen händer. Det är ett långtidsprojekt så ni lär märka det om ett ganska bra tag i sådana fall. Typ när snön omöjligtvis kan falla.

Igår var en väldigt späckad dag, först var jag med min fina sosse José i stan, fick handlat en julklapp och lite så, jippie! Det var mysigt och fint och alla sådana dära ord som man bara kan komma på men inte riktigt orkar skriva. Efter det jobbade jag x-antal timmar, har ju haft ett mindre uppehåll på fyra dagar nu, men det var skönt att komma tillbaka även om det var lite kaosartat (som vanligt...). Fick good news från chefen min, löneförhöjning (!!!) kittlar ju dödsskönt i kistan eftersom att jag har en miljards biljon saker jag vill spendera pengar på. Lääääängtar redan till nästa lön liksom! It's all about the money.

Nu ska jag se lite Gossip Girl, skriva en kärleksfull lapp till min stackars far som opererar sitt knä at the moment. P.S måste sluta klämma in käcka engelska fraser här och var!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0