sjuhundra meter per sekund

Gick ut för att hämta tidningen i brevlådan innan, trodde jag skulle blåsa bort till andra sidan staden eller något sådant. Det blåser, för den som lyckats missa detta, så sjukt mycket!
På tal om sjukt så är det första advent idag och någon julkänsla har man icke, allt är precis i sin ordning.

Häromdagen eller snarare dagarna var jag i Skånelandet och en snabbis i Köpenhamn desutom, vi drack julöl och drack annan öl, det var fint. Har nämligen långhelg hörni. Tor-Mån eftermiddag, kan det blir bättre? Jag skulle inte tro det. Lönen är inne och jag känner mig king king king. Alltså jag har verkligen ingenting djupare än så här att dela med mig av, inte för allmänheten i alla fall. Nu ska jag duscha för jag stinker. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0