konsten att leka med sin kreativitet

Hej!

Jag orkar inte skriva om att körlektionen idag gick bra och att jag fick så mycket beröm att jag blev varm i hela kroppen. Inte heller orkar jag nämna att det kom in världens (nej jag överdriver inte nu) jobbigaste, drygaste, fulaste gäst idag på jobbet 00.01 och beställer BDB + hotwings. Dö. Och för det tredje orkar jag verkligen inte alls berätta för er tappra läsare som följt med i flytten, om man nu kan kalla det för en flytt, att jag absolut inte kan andas genom vänster näsborre. Tillförseln av luft i den högra näsborren är ungefär på 10% just nu. Kommer bli en fin natt det här.

Så imorgon ska jag leka med Sofie H och Sara A, wo! Jag är faktiskt supermega exaleterad för morgondagen, känner på mig att det kommer bli freaking doktorer tjugofem konstaplar i gathörnen, typ. Apropå titeln på detta inlägg överväger jag att införskaffa mig ett fint block, och promarkers. Har sugit på karamellen rätt länge och jag tror att jag verkligen hade tyckt om att bara sätta mig ner och för en gångs skull koppla bort mig från omvärlden för att måla lite helt enkelt, vad tror ni? Är det någon som håller med? Ja, just det, jag tänkte väl det. Jisses vad tiden springer iväg, måste sova. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0