öööööööööööööööööök

Går in på min 2.5 lediga dag från jobbet nu idag. Har hunnit se 19 avsnitt av New Girl. Och idag vaknade jag klockan 7 av solljuset och att jag inte kunde andas. Mitt huvud väger cirka 800kg värk och jag har 38.1 graders feber, jo jag har mått bättre. Men jag hinner inte vara sjuk nu. Måste jobba ju. Måste tjäna pengar. Häller i mig varannan te, vatten och blåbärssoppa. Är så jävla hungrig men samtidigt inte typ. Gick nyss ner för att ta en tablett (så snart kommer jag svettas floder) och att gå ner och sedan gå upp igen, fy fasiken säger jag då. Vilken jäkla effort. Trodde jag skulle svimma i trappan. Just nu känns det ju inte som om att jag borde jobba imorgon heller. Fan.

Idag kommer min storebror hem så det blir i alla fall lite mysigt. Puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0