Success

Extrem framgång i livet, ja det känns ju lite så! Nu är uppkörning och teori bokad, det finns ingen återvändo och inom en snar framtid så kan jag sitta där med det sablans kortet i handen, can't wait! Men för övrigt rullar allt annat på rätt fint det med! Om 16 dagar åker jag och Sara till London om 3 månader och 9 dagar åker jag till USA och veckan innan det är det ju ta mig fanken Roskilde festivalen. Jag har så himla mycket att se fram emot den närmaste framtiden. Redan imorgon eftermiddag kommer storebror hem till och med det ska bli mysigt!

Idag är jag hemma precis som igår, har dragit på mig någon sju helvetes förkyldning, och när man mår som jag gjorde imorse och lite nu med så vet man att det är omöjligt att ens stå på de "enklaste" stationerna på jobbet. Det går bara inte, allting, exakt allting blir fel. Det är klart att det inte känns bra att vara sjuk, för någon annan måste ju ta hand om ens arbetspass, men vad fasen ska man göra? Ett halvhjärtat jobb och antagligen bli ännu mer sjuk? Nej, jag skulle inte tro det.

Så nu är jag inne på tredje koppen te för idag, katten är ute och solar sig och jag har duschat bort febersvettet från i natt. Så ja, ehm...

Jag slutar nu, haha. Jag har verkligen inget vettigt att säga. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0