frissigt hår och det snöar, bilskolan här kommer jag

Så ja, fixad och klar och här ovan ser ni resultatet. Känner att det liksom är lite okej att ha läppstift på en måndag, tror faktiskt att läppstift är lite av en ny trend hos mig själv som jag verkligen gillar!

Just nu sitter jag är och inväntar bättre tider, i detta fall bussen. Ska först till körskolan och ha en körlektion och sedan iväg till jobbet för skiftledarmöte och sedan stängningspass med mitt sköna crew. Annars då? Jovars, vaknade 8:20 av att lillebror slänger igen dörren. Blev inte så lycklig av det men men.

Såg en film som hette Leap Year, idag och igår. Var väl inte det mest spektakulära jag sett, men helt klart tillräckligt mysig för att jag skulle le lite sådär i smyg som jag alltid gör när en film är söt. Vet inte om jag sagt att jag såg Jane Eyre för ett tag sedan. Se den se den se den. Jag är ju så pass besatt av den boken att jag råkade (AV MISSTAG) ta ett exemplar från biblioteket. Fantastisk kärlekshistoria, satt på stranden i Thailand för ett år sedan och läste hela boken på mindre en två veckor. Då mådde man.

Nej om man skulle ta och packa arbetskläderna och bege sig då. Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0