12.01.19 - torsdag

Här ligger jag nu, har lyckats ändra lite med utseendet på min blogg och insett att jag inte är nån vidare tekniker eller datanörd. I fortsättningen ska jag hålla mig till The Sims och sådant som jag behärskar lite bättre.

Idag har jag myst med Sara och hon färgade mitt hår som numera är honungsblondt. Låter sjukt ginger (inte för att det är något fel med det, hehe), men tro mig. Det blev fint. Bilder kommer så småningom. Har även varit sjukt händig här hemma, tvättat, lagat mat, diskat... Ja, det var nog det. Är ledig imorgon med och mamma har fått för sig att jag typ lider av fetma (i alla fall mental sådan) så hon säger att jag har LOVAT (???) henne att följa med till gymmet. Hävdar att jag minsann sagt att om jag inte har några planer, ja då skulle jag kunna tänka mig att göra det.

Om sanningen ska fram vill jag bara inte springa in i någon jag känner på gymmet och så får de se att jag är mindre fit än en 50 årig trebarnsmorsa. Nej. Ska nog gå ut och jogga bort lite hull innan i sådana fall, så jag i alla fall är medveten om hur sjukt jobbigt det kommer att bli på gymmet. Men å andra sidan, vill ju vara så snygg som jag bara kan för i sommar liksom. Ah. Dilemman på en torsdagkväll. Får väl äta morötter och dricka vatten från och med nu då. Tyck synd om mig.

Vem försöker jag lura, ingen kan ta ifrån mig onyttigheter maha. Fan vad lame jag är. Hej.

So here I am, I've made some smaller changes here on my blog and I've realized that I might not be the best technician or computer geek ever. From now on I'm only going to play The Sims and do stuff that I actually can accomplish on the computer.

Today I've been having some quality time with Sara. She dyed my hair which now is honey blonde and I quiet like it. It's towards the ginger-ish thing but still far away from that (not that I can't stand ginger people, heh). Photos of my new hair colour will come up here, eventually. Today I've been sooooo productive, laundry, cooking dinner for me and Sara, took care of the dish... Yeah that's it. I'm off work tomorrow too and my mum has come up with this crazy idea that I might be suffering with obesity (at least mental obesity) and now she's saying that I've promised her to follow her to the local gym!!

Oh well, if I'm going to tell you the entire truth and nothing but the truth I just don't want to meet somebody I know at the gym and they'll found out that I'm less fit than a 50 year old mother of three kids. I'd better go out running before the gym so I'll be aware of how painfull it'll be there. But on the other side, I want to be as good looking as I possibly can this summer. Crap. I suppose I have to eat carrots and only drink water from now on. Feel bad for me.

Who am I trying to trick, no one can take my sweets away from me, haha. Heck I'm so lame. Bye.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0