oops I forgot how to blog

Haha skojar inte men jag glömde av att jag hade en blogg igår, kom på mig själv idag med att sitta och försöka med en ny, onödigt check.

Igår skrev jag klart ett brev, ett brev som jag ska skicka över havet till andra sidan jorden. Jag har nog aldrig skrivit någonting så utlämnande i hela mitt liv, jag som ändå har ganska lätt för att skriva vad jag känner. Ja, faktum är att jag själv har nog aldrig skrivit ett kärleksbrev. För det är just vad det är, ett brev fyllt med kärlek.

Det är en hård jobbvecka denna veckan, men jag är så jäkla motiverad. Det är ljust ute när jag vaknar och det är ljust när jag kommer hem, fantastiskt! Det går himla bra på jobbet med, blev ju årets och grejer. Så idag ska jag träffa Nom för första gången på hundra år och sedan ska jag jobba!

Ville bara skriva något. Nu ska jag frukosta mig! PUSS!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0