så himla fin dag





Jag har verkligen haft världens finaste dag med världens finaste vän. Oslagbart och ovärdeligt att sitta på en bänk i solen med bara lite lite vind och prata om vad som ligger framför oss. För med dig blickar jag fram. Det är det som är så skönt med vissa vänner, att man kan blicka framåt och känna en trygghet. En känsla som är så skön, att veta att vad som än händer så kommer jag alltid att ha dig. Och missförstå mig inte nu, jag tar dig absolut inte förgivet. Men våran vänskap är så stark att jag är helt övertygad om att inget kommer kunna rubba den.

Imorgon är jag ledig igen och jag har inga planer alls förutom tvätta och damsuga mitt rum. Förpliktelser. Sprang in i en klasskamrat idag med så fint. Saknar världens bästa 3A!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0